Natalia Politov-Cangaş. Performanţa de a fi întotdeauna prima
Domeniul bancar e singurul în care vorbesc cifrele, şi nu cuvintele. Performanţele unei instituţii sau ale unei echipe au întotdeauna o valoare bine definită şi uşor măsurabilă. Asta din exterior. Pe interior însă, în spatele fiecărui succes stă o personalitate demnă de toată admiraţia şi respectul echipei sale, persoană de care depinde o strategie întreagă de dezvoltare şi pe umerii căreia sunt decizii care pot schimba radical situaţia.
Omul care stă în spatele sau în fruntea echipei „de aur” a primei bănci din Moldova este Natalia Politov-Cangaș. Profesionistul care a ghidat „Victoria” spre victoriile obţinute în ultimii ani. Preşedintele primei bănci din Moldova – „Victoriabank”, a reuşit zi de zi, an de an să construiască echipa, care va mişca înainte nu doar o bancă, ci şi întregul sistem bancar din Moldova, lansând noi produse şi generând noi atitudini faţă de fiecare dintre clienţii săi.
„Prima” a fost cuvântul utilizat cel mai des în enunțarea rezultatelor despre activitatea băncii în anul 2012. Acesta s-a înscris în istoria băncii ca unul în care „Victoriabank” a deschis uşile spre viitor.
Succesul îl demonstrează aprecierile înalte obţinute, printre care desemnarea băncii „Victoria” drept una dintre cele mai mari instituții bancare din Europa de Sud-Est, conform clasamentului SeeNews TOP 100 SEE Banks. De asemenea, al treilea an consecutiv, „Victoriabank” este cel mai scump brand din sectorul bancar, potrivit studiului „Md-Brand-2012-TOP-50 de branduri moldoveneşti” realizat de agenţia MPP Consulting (Ucraina).
În acelaşi context, poate fi menţionat şi titlul „Cel mai bun angajator”, obţinut al treilea an la rând, dovadă a unui cadru sănătos şi echilibrat în care muncesc angajaţii „Victoriabank”.
Succesul Primei Bănci din Moldova reprezintă nu doar cifre competitive şi grafice în continuă evoluţie, ci majoritatea cotelor de piaţă şi investiţii într-un mecanism bancar de calitate superioară.
Anul 2012 a însemnat pentru „Victoriabank” realizarea unor noi proiecte inedite pentru clienţii săi şi pentru societate în general. În acelaşi timp, „Victoriabank” şi-a consolidat poziţia pe piaţă şi a înregistrat o ascensiune a indicatorilor de performanţă, continuând să fie una dintre cele mai însemnate bănci nu doar pe piaţa bancară internă, ci şi din Europa de Sud-Est.
Pe 22 decembrie 2012 „Victoriabank” a numărat reuşitele înregistrate pe parcursul celui de-al 23-lea an de activitate, printre acestea fiind indicatorii ce demonstrează că banca atrage cele mai multe depozite, având o cotă de piaţă de 21%. „Victoriabank” deţine 17,5 % din activele de pe piaţa bancară a Republicii Moldova, are cel mai diversificat portofoliu de produse şi servicii şi a deservit 247,5 mii de clienţi, cu 38,9 mii de clienţi mai mult faţă de anul trecut. Şi la capitolul carduri emise şi operaţiuni cu cardul în punctele comerciale deservite de bancă, „Victoriabank” continuă să fie lider, deţinând o cotă de 14,01 % şi, respectiv, 70,89 %.
În ultimii ani, paşii pe care îi face banca se concretizează în tot mai multe proiecte de responsabilitate social-corporativă. Aceasta s-a materializat prin acţiunile organizate pentru copiii defavorizaţi, precum şi prin proiectele de susţinere a tinerilor talentaţi şi sârguincioşi, cum ar fi „Programul de Burse Victoriabank”, aflat acum la cea de-a treia ediţie.
Anul 2012 este marcat de o nouă abordare – implicarea clienţilor în sprijinirea copiilor orfani. În februarie curent a fost lansat cardul „Eu Ajut Copiii!”, care oferă clienţilor Victoriabank posibilitatea de a folosi beneficiile tranzacţiilor cu cardul şi de a ajuta în paralel copiii defavorizaţi.
Toate cele enumerate au fost obşinute graţie faptului că alături de preşedintele „Victoriabank” până la ultimul angajat, toţi muncesc pentru bunăstarea clienţilor băncii. Scopul propus de Prima doamnă din Prima bancă - transformarea ideilor într-o afacere de succes, alături de cei care caută alternative menite să le facă viaţa mai simplă sau întrun cuvînt „Victoriabank” - un partener de încredere.
Natalia POLITOV-CANGAŞ
Preşedintele „Victoriabank”
Vârstă: 49 de ani
Data şi locul naşterii: 6 iunie 1963, s. Bălăbăneşti, r-l Criuleni
Studii: Facultatea de Drept, USM, Universitatea Tehnică din Chişinău
Stare civilă: căsătorită, doi copii
источник трафика: VIP magazin
Domeniul bancar e singurul în care vorbesc cifrele, şi nu cuvintele. Performanţele unei instituţii sau ale unei echipe au întotdeauna o valoare bine definită şi uşor măsurabilă. Asta din exterior. Pe interior însă, în spatele fiecărui succes stă o personalitate demnă de toată admiraţia şi respectul echipei sale, persoană de care depinde o strategie întreagă de dezvoltare şi pe umerii căreia sunt decizii care pot schimba radical situaţia.
Omul care stă în spatele sau în fruntea echipei „de aur” a primei bănci din Moldova este Natalia Politov-Cangaș. Profesionistul care a ghidat „Victoria” spre victoriile obţinute în ultimii ani. Preşedintele primei bănci din Moldova – „Victoriabank”, a reuşit zi de zi, an de an să construiască echipa, care va mişca înainte nu doar o bancă, ci şi întregul sistem bancar din Moldova, lansând noi produse şi generând noi atitudini faţă de fiecare dintre clienţii săi.
„Prima” a fost cuvântul utilizat cel mai des în enunțarea rezultatelor despre activitatea băncii în anul 2012. Acesta s-a înscris în istoria băncii ca unul în care „Victoriabank” a deschis uşile spre viitor.
Succesul îl demonstrează aprecierile înalte obţinute, printre care desemnarea băncii „Victoria” drept una dintre cele mai mari instituții bancare din Europa de Sud-Est, conform clasamentului SeeNews TOP 100 SEE Banks. De asemenea, al treilea an consecutiv, „Victoriabank” este cel mai scump brand din sectorul bancar, potrivit studiului „Md-Brand-2012-TOP-50 de branduri moldoveneşti” realizat de agenţia MPP Consulting (Ucraina).
În acelaşi context, poate fi menţionat şi titlul „Cel mai bun angajator”, obţinut al treilea an la rând, dovadă a unui cadru sănătos şi echilibrat în care muncesc angajaţii „Victoriabank”.
Succesul Primei Bănci din Moldova reprezintă nu doar cifre competitive şi grafice în continuă evoluţie, ci majoritatea cotelor de piaţă şi investiţii într-un mecanism bancar de calitate superioară.
Anul 2012 a însemnat pentru „Victoriabank” realizarea unor noi proiecte inedite pentru clienţii săi şi pentru societate în general. În acelaşi timp, „Victoriabank” şi-a consolidat poziţia pe piaţă şi a înregistrat o ascensiune a indicatorilor de performanţă, continuând să fie una dintre cele mai însemnate bănci nu doar pe piaţa bancară internă, ci şi din Europa de Sud-Est.
Pe 22 decembrie 2012 „Victoriabank” a numărat reuşitele înregistrate pe parcursul celui de-al 23-lea an de activitate, printre acestea fiind indicatorii ce demonstrează că banca atrage cele mai multe depozite, având o cotă de piaţă de 21%. „Victoriabank” deţine 17,5 % din activele de pe piaţa bancară a Republicii Moldova, are cel mai diversificat portofoliu de produse şi servicii şi a deservit 247,5 mii de clienţi, cu 38,9 mii de clienţi mai mult faţă de anul trecut. Şi la capitolul carduri emise şi operaţiuni cu cardul în punctele comerciale deservite de bancă, „Victoriabank” continuă să fie lider, deţinând o cotă de 14,01 % şi, respectiv, 70,89 %.
În ultimii ani, paşii pe care îi face banca se concretizează în tot mai multe proiecte de responsabilitate social-corporativă. Aceasta s-a materializat prin acţiunile organizate pentru copiii defavorizaţi, precum şi prin proiectele de susţinere a tinerilor talentaţi şi sârguincioşi, cum ar fi „Programul de Burse Victoriabank”, aflat acum la cea de-a treia ediţie.
Anul 2012 este marcat de o nouă abordare – implicarea clienţilor în sprijinirea copiilor orfani. În februarie curent a fost lansat cardul „Eu Ajut Copiii!”, care oferă clienţilor Victoriabank posibilitatea de a folosi beneficiile tranzacţiilor cu cardul şi de a ajuta în paralel copiii defavorizaţi.
Toate cele enumerate au fost obşinute graţie faptului că alături de preşedintele „Victoriabank” până la ultimul angajat, toţi muncesc pentru bunăstarea clienţilor băncii. Scopul propus de Prima doamnă din Prima bancă - transformarea ideilor într-o afacere de succes, alături de cei care caută alternative menite să le facă viaţa mai simplă sau întrun cuvînt „Victoriabank” - un partener de încredere.
Natalia POLITOV-CANGAŞ
Preşedintele „Victoriabank”
Vârstă: 49 de ani
Data şi locul naşterii: 6 iunie 1963, s. Bălăbăneşti, r-l Criuleni
Studii: Facultatea de Drept, USM, Universitatea Tehnică din Chişinău
Stare civilă: căsătorită, doi copii
источник трафика: VIP magazin
Комментариев нет:
Отправить комментарий