Burcin Kiliçoğlu
Directorul companiei „Nefis”
La 35 de ani, pe care i-a rotunjit la mijlocul lunii noiembrie, Burcin Kiliçoğlu se poate mândri că a creat într-o ţară ce nu-i este natală un brand care l-a făcut cunoscut în mediile de afaceri internaţionale. În 2012 s-au împlinit zece ani de când s-a mutat la Chişinău, devenind, între timp, şi cetăţean al Republicii Moldova.
Burcin Kiliçolu îşi compară afacerea cu un avion – trebuie să mergi înainte, pentru că dacă te opreşti, prăbuşirea este inevitabilă. Succesul companiei se datorează celor cinci reguli „de aur” care stau la baza funcţionării ei. Primele patru vorbesc despre siguranţa şi calitatea înaltă a produselor de marca „Nefis”, iar a cincea spune că întreprinderea nu poate creşte fără o abordare creativă şi o dezvoltare permanentă. Întreprinderea îşi renovează în permanenţă liniile tehnologice şi sistemul de producere, iar angajaţii fabricii muncesc continuu pentru a ţine treze atenţia şi gustul consumatorilor.
Compania a ajuns să producă astăzi peste 150 de tipuri de biscuiţi, napolitane, snackuri, bomboane şi ciocolată, produse de post şi pentru diabetici, iar numărul angajaţilor a ajuns la 450. De asemenea, „Nefis” are nouă filiale şi deţine depozite şi companii de distribuire în Rusia (Moscova) şi Germania (Frankfurt). Compania are o reţea proprie de distribuţie, formată din 33 de camioane. Totodată, „Nefis” a reuşit în anul curent să-şi extindă exportul în 30 de ţări din întreaga lume, produsele sale fiind vândute atât Europa, inclusiv în ţările UE, dar şi în Australia, Arabia Saudită şi chiar şi pe continentul african, Angola. Deşi e greu de tras de pe acum o linie, anul 2012 promite a fi unul destul de bun pentru compania „Nefis”, care a atins o cifră de afaceri de aproximativ 10 milioane de euro şi care a devenit unul dintre cele mai îndrăgite branduri din Moldova.
Compania „Nefis” rămâne până în prezent o afacere de familie, ca şi atunci când a fost fondată în 1997 de Zikri Kiliçoğlu. Toate investiţiile sunt făcute din resurse proprii, fără a apela la creditori. Actualul director general recunoaşte că acest fapt îi permite familiei sale să doarmă liniştit şi să fie mai încrezătoare că ar putea ţine piept consecinţelor unei eventuale crize economice. Totodată, potrivit lui, afacerea de familie le permite să fie flexibili şi rapizi în luarea deciziilor de marketing şi la solicitarea pieţei.
Actuala fabrică a companiei „Nefis” are o suprafaţă de peste 11.000 de metri pătraţi, iar numărul de angajaţi a ajuns la 450 de persoane.
Compania are o reţea proprie de distribuţie, formată din aproximativ 50 de camioane, precum şi câteva depozite pe teritoriul Moldovei şi în străinătate.
Produsele „Nefis” sunt exportate în peste 30 de state de pe patru continente, printre care Bulgaria, SUA, Canada, Rusia, Bosnia, Georgia, Serbia, ţările UE (Slovacia, Cehia, Germania, Letonia, Lituania, Cipru, Estonia, Ungaria, România), Africa de Sud, Angola, Liberia, Sierra Leone, Ghana, Arabia Saudită, Libia, Armenia, Australia şi Belarus.
источник трафика: VIP magazin
Directorul companiei „Nefis”
La 35 de ani, pe care i-a rotunjit la mijlocul lunii noiembrie, Burcin Kiliçoğlu se poate mândri că a creat într-o ţară ce nu-i este natală un brand care l-a făcut cunoscut în mediile de afaceri internaţionale. În 2012 s-au împlinit zece ani de când s-a mutat la Chişinău, devenind, între timp, şi cetăţean al Republicii Moldova.
Burcin Kiliçolu îşi compară afacerea cu un avion – trebuie să mergi înainte, pentru că dacă te opreşti, prăbuşirea este inevitabilă. Succesul companiei se datorează celor cinci reguli „de aur” care stau la baza funcţionării ei. Primele patru vorbesc despre siguranţa şi calitatea înaltă a produselor de marca „Nefis”, iar a cincea spune că întreprinderea nu poate creşte fără o abordare creativă şi o dezvoltare permanentă. Întreprinderea îşi renovează în permanenţă liniile tehnologice şi sistemul de producere, iar angajaţii fabricii muncesc continuu pentru a ţine treze atenţia şi gustul consumatorilor.
Compania a ajuns să producă astăzi peste 150 de tipuri de biscuiţi, napolitane, snackuri, bomboane şi ciocolată, produse de post şi pentru diabetici, iar numărul angajaţilor a ajuns la 450. De asemenea, „Nefis” are nouă filiale şi deţine depozite şi companii de distribuire în Rusia (Moscova) şi Germania (Frankfurt). Compania are o reţea proprie de distribuţie, formată din 33 de camioane. Totodată, „Nefis” a reuşit în anul curent să-şi extindă exportul în 30 de ţări din întreaga lume, produsele sale fiind vândute atât Europa, inclusiv în ţările UE, dar şi în Australia, Arabia Saudită şi chiar şi pe continentul african, Angola. Deşi e greu de tras de pe acum o linie, anul 2012 promite a fi unul destul de bun pentru compania „Nefis”, care a atins o cifră de afaceri de aproximativ 10 milioane de euro şi care a devenit unul dintre cele mai îndrăgite branduri din Moldova.
Compania „Nefis” rămâne până în prezent o afacere de familie, ca şi atunci când a fost fondată în 1997 de Zikri Kiliçoğlu. Toate investiţiile sunt făcute din resurse proprii, fără a apela la creditori. Actualul director general recunoaşte că acest fapt îi permite familiei sale să doarmă liniştit şi să fie mai încrezătoare că ar putea ţine piept consecinţelor unei eventuale crize economice. Totodată, potrivit lui, afacerea de familie le permite să fie flexibili şi rapizi în luarea deciziilor de marketing şi la solicitarea pieţei.
Actuala fabrică a companiei „Nefis” are o suprafaţă de peste 11.000 de metri pătraţi, iar numărul de angajaţi a ajuns la 450 de persoane.
Compania are o reţea proprie de distribuţie, formată din aproximativ 50 de camioane, precum şi câteva depozite pe teritoriul Moldovei şi în străinătate.
Produsele „Nefis” sunt exportate în peste 30 de state de pe patru continente, printre care Bulgaria, SUA, Canada, Rusia, Bosnia, Georgia, Serbia, ţările UE (Slovacia, Cehia, Germania, Letonia, Lituania, Cipru, Estonia, Ungaria, România), Africa de Sud, Angola, Liberia, Sierra Leone, Ghana, Arabia Saudită, Libia, Armenia, Australia şi Belarus.
источник трафика: VIP magazin
Комментариев нет:
Отправить комментарий