Mihai Marinescu
Managerul general al companiei „Coca-Cola Îmbuteliere Chişinău”
Venirea lui Mihai Marinescu la conducerea companiei „Coca-Cola Îmbuteliere Chişinău”, în iulie 2010, a coincis cu o importantă investiţie în capacitatea de producţie şi depozitare din Republica Moldova. De atunci, activitatea companiei a crescut considerabil.
Înţelegând că rezultatele în business nu vin din noroc, ci se construiesc, în ultimii trei ani a lucrat la formarea unei echipe cu o atitudine potrivită şi un spirit competitiv, unde fiecare membru îşi asumă responsabilitatea rezultatelor şi a deciziilor luate. Împreună cu echipa din Republica Moldova a reuşit să demonstreze că poţi creşte sustenabil afacerea şi într-o perioadă economică dificilă. Volumul total al vânzărilor a crescut în toţi trei ani la rând. Astfel, a crescut ponderea producţiei locale, iar fabrica din Chişinău, printre altele, a fost certificată şi pe partea de mediu, securitate şi sănătate în muncă. În toată această perioadă brandul „Coca-Cola” din Republica Moldova a înregistrat cea mai mare creştere procentuală a volumului de vânzări din Europa, iar afacerea din Moldova „a fost marcată pe harta sistemului Coca-Cola”.
„Coca-Cola Îmbuteliere Chişinău” face parte din grupul „Coca-Cola Hellenic”, unul dintre cei mai mari îmbuteliatori din lume ai produselor „Coca-Cola” şi cel mai mare din Europa. Republica Moldova e una dintre ţările în care brandurile companiei se distribuie la nivel naţional. Alături de „Coca-Cola”, recunoscută ca marca cea mai valoroasă din lume, portofoliul companiei include şi alte mărci de succes: „Coca-Cola light”, „Fanta”, „Sprite”, „Viva”, „Nestea”, „Dorna”, „Burn”.
Fondată în 1994, „Coca-Cola Îmbuteliere Chişinău” are în prezent 194 de angajaţi, cel mai mare fiind Departamentul comercial, cu 40,7% din personal. Compania inovează în fiecare zi prin ceea ce face: desfăşoară campanii de promovare, aduce tehnologii noi în relaţia cu clienţii, dezvoltă procesele interne, optimizează costurile şi maximizează eficienţa.
Mihai Marinescu şi-a început cariera la „Coca-Cola” în Timişoara acum 15 ani, în urma unui anunţ în ziarul local, ca şi Trainee în cadrul Departamentului de vânzări imediat după terminarea Facultăţii de Ştiinţe Economice. Primii şapte ani de carieră i-a petrecut în cadrul „Coca-Cola HBC Romania”, ocupând diferite poziţii manageriale în cadrul Departamentului de vânzări şi distribuţie, la început în Timişoara şi ulterior în Bucureşti, unde aria responsabilităţilor au crescut treptat. A fost o perioadă plină de provocări şi satisfacţii, în care s-a format şi a învăţat să atingă rezultate cu ajutorul oamenilor şi echipelor pe care le-a coordonat. Din 2005 până în 2010 şi-a continuat cariera în industria berii, la „Heineken”, în poziţii de director de marketing şi vânzări, atât la nivel de România, cât şi la nivel de grup, petrcând o perioadă în Olanda. În 2010 s-a întors în „Coca-Cola Hellenic”, preluând funcţia din Moldova. Domnul Marinescu are 40 de ani, este căsătorit şi are doi băieţi – Bogdan şi Robert.
Alături de „Coca-Cola”, portofoliul companiei include şi alte mărci de succes: „Coca-Cola light”, „Fanta”, „Sprite”, „Viva”, „Nestea”, „Dorna”, „Burn”.
„Coca-Cola Îmbuteliere Chişinău” a fost fondată în 1994 şi are în prezent 194 de angajaţi.
La nivel mondial, portofoliul companiei „Coca-Cola” include 3500 de branduri.
источник трафика: VIP magazin
Managerul general al companiei „Coca-Cola Îmbuteliere Chişinău”
Venirea lui Mihai Marinescu la conducerea companiei „Coca-Cola Îmbuteliere Chişinău”, în iulie 2010, a coincis cu o importantă investiţie în capacitatea de producţie şi depozitare din Republica Moldova. De atunci, activitatea companiei a crescut considerabil.
Înţelegând că rezultatele în business nu vin din noroc, ci se construiesc, în ultimii trei ani a lucrat la formarea unei echipe cu o atitudine potrivită şi un spirit competitiv, unde fiecare membru îşi asumă responsabilitatea rezultatelor şi a deciziilor luate. Împreună cu echipa din Republica Moldova a reuşit să demonstreze că poţi creşte sustenabil afacerea şi într-o perioadă economică dificilă. Volumul total al vânzărilor a crescut în toţi trei ani la rând. Astfel, a crescut ponderea producţiei locale, iar fabrica din Chişinău, printre altele, a fost certificată şi pe partea de mediu, securitate şi sănătate în muncă. În toată această perioadă brandul „Coca-Cola” din Republica Moldova a înregistrat cea mai mare creştere procentuală a volumului de vânzări din Europa, iar afacerea din Moldova „a fost marcată pe harta sistemului Coca-Cola”.
„Coca-Cola Îmbuteliere Chişinău” face parte din grupul „Coca-Cola Hellenic”, unul dintre cei mai mari îmbuteliatori din lume ai produselor „Coca-Cola” şi cel mai mare din Europa. Republica Moldova e una dintre ţările în care brandurile companiei se distribuie la nivel naţional. Alături de „Coca-Cola”, recunoscută ca marca cea mai valoroasă din lume, portofoliul companiei include şi alte mărci de succes: „Coca-Cola light”, „Fanta”, „Sprite”, „Viva”, „Nestea”, „Dorna”, „Burn”.
Fondată în 1994, „Coca-Cola Îmbuteliere Chişinău” are în prezent 194 de angajaţi, cel mai mare fiind Departamentul comercial, cu 40,7% din personal. Compania inovează în fiecare zi prin ceea ce face: desfăşoară campanii de promovare, aduce tehnologii noi în relaţia cu clienţii, dezvoltă procesele interne, optimizează costurile şi maximizează eficienţa.
Mihai Marinescu şi-a început cariera la „Coca-Cola” în Timişoara acum 15 ani, în urma unui anunţ în ziarul local, ca şi Trainee în cadrul Departamentului de vânzări imediat după terminarea Facultăţii de Ştiinţe Economice. Primii şapte ani de carieră i-a petrecut în cadrul „Coca-Cola HBC Romania”, ocupând diferite poziţii manageriale în cadrul Departamentului de vânzări şi distribuţie, la început în Timişoara şi ulterior în Bucureşti, unde aria responsabilităţilor au crescut treptat. A fost o perioadă plină de provocări şi satisfacţii, în care s-a format şi a învăţat să atingă rezultate cu ajutorul oamenilor şi echipelor pe care le-a coordonat. Din 2005 până în 2010 şi-a continuat cariera în industria berii, la „Heineken”, în poziţii de director de marketing şi vânzări, atât la nivel de România, cât şi la nivel de grup, petrcând o perioadă în Olanda. În 2010 s-a întors în „Coca-Cola Hellenic”, preluând funcţia din Moldova. Domnul Marinescu are 40 de ani, este căsătorit şi are doi băieţi – Bogdan şi Robert.
Alături de „Coca-Cola”, portofoliul companiei include şi alte mărci de succes: „Coca-Cola light”, „Fanta”, „Sprite”, „Viva”, „Nestea”, „Dorna”, „Burn”.
„Coca-Cola Îmbuteliere Chişinău” a fost fondată în 1994 şi are în prezent 194 de angajaţi.
La nivel mondial, portofoliul companiei „Coca-Cola” include 3500 de branduri.
источник трафика: VIP magazin
Комментариев нет:
Отправить комментарий