Mickael Faure
preşedintele Consiliului Fundaţiei „Orange Moldova”, directorul de marketing şi comunicare al companiei „Orange Moldova”
„Orange Moldova” ne uimeşte mereu cu inovaţii şi cu oferte generoase, datorită cărora comunicăm mai mult şi mai simplu cu oamenii dragi. Iar Fundaţia „Orange Moldova”, prin evenimentele şi proiectele pe care le desfăşoară, ajută sute de familii în fiecare an.
Datorită companiei „Orange”, Moldova se regăseşte din nou pe lista liderilor la implementarea inovaţiilor. Spre finalul anului 2012, „Orange Moldova” a lansat serviciul 4G. La moment, „Orange” deţine una dintre cele mai bune reţele 3G, iar acum şi reţeaua 4G cu cea mai largă acoperire, care permite utilizarea LTE persoanelor juridice şi fizice. Viteza de până la 100 MB/sec. pentru descărcare şi de 50 MB/sec. pentru încărcare sunt disponibile oricui din cei aproximativ 1 milion de locuitori ai capitalei. Totodată, lansarea IPhone 5 a avut loc la Chişinău pe 14 decembrie, în aceeaşi zi ca şi la Moscova, chiar dacă tehnologia 4G în Rusia încă nu a ajuns. Lista inovaţiilor e completată de primul apel internaţional în calitate HD din lume, efectuat de „Orange Moldova” şi „Orange România”. La 14 septembrie 2012 a fost lansat serviciul „Semnătura mobilă”, iar peste o lună „Orange Moldova” şi „Victoriabank” au lansat serviciul „SMS-banking”, disponibil atât pe teritoriul ţării, cât şi în Roaming.
„Orange Moldova” susţine evenimente şi proiecte din diferite domenii – muzică, sport, film, teatru, educaţie, tehnologie. În plan muzical, a treia ediţie „Orange Music White Night” a dat startul, urmând apoi concursul „Eurovision Song Contest 2012”, Festivalul-Concurs Internaţional „Maria Bieşu” şi câteva concerte cu interpreţi de talie mondială ca Seal şi David Guetta. Surpriza din ajunul sărbătorilor de iarnă a fost concertul lui Dan Bălan şi CD-ul pe care compania l-a oferit tuturor clienţilor săi. Împreună cu alte companii din ţară, „Orange” a susţinut concursul „Burse de Merit 2012” şi toate cele trei ediţii ale iniţiativei „Startup Week-end Moldova”. În 2012, „Orange Moldova”, împreună cu alte 11 ţări, a anunţat participarea la cel mai mare proiect paneuropean de sponsorizare susţinut de grupul Orange, prin care acesta a devenit sponsorul oficial al Campionatului European de Fotbal 2012.
Al patrulea an consecutiv, compania a lansat în preajma monumentului lui Ştefan cel Mare şi Sfânt expoziţia „Une monde en partage”, pentru a prezenta realizările Fundaţiei „Orange Moldova”. În cadrul campaniei SMS „Şi tu poţi fi Moş Crăciun” se colectează fonduri de la clienţi, „Orange” dublând suma. „Vom vizita încă 13 regiuni din ţară, oferind din partea fundaţiei bunuri pentru 100 de familii”, spune Mickael Faure.
Mickael Faure este francez şi lucrează în cadrul companiei „Orange” de mai bine de 14 ani. Anterior, a lucrat în Argentina, Madagascar, Franţa şi Botswana. A venit în Moldova acum doi ani, împreună cu soţia sa, Diana, şi cei trei băieţi ai lor. Strategia lui de management se bazează pe principii democratice, Mickael fiind un manager corect, care apreciază fiecare angajat în parte şi încurajează munca în echipă. Sub conducerea lui, Fundaţia „Orange Moldova” a desfăşurat în acest an 10 proiecte. În plus, compania susţine peste 15 proiecte în domeniul culturii şi sportului şi desfăşoară peste 30 de proiecte de responsabilitate socială.
Compania „Orange Moldova” are peste 2 milioane de utilizatori.
Datorită tehnologiei 4G, lansată de „Orange Moldova” la finalul anului 2012, cei peste 1 milion de locuitori ai capitalei au acces la internet cu viteze aparent ireale: până la 100 MB/sec. pentru descărcare şi cea de 50 MB/sec. pentru încărcare.
Compania a continuat campania SMS „Şi tu poţi fi Moş Crăciun”, vizitând încă 13 regiuni din republică şi oferind din partea Fundaţiei „Orange” bunuri pentru 100 de familii.
источник трафика: VIP magazin
preşedintele Consiliului Fundaţiei „Orange Moldova”, directorul de marketing şi comunicare al companiei „Orange Moldova”
„Orange Moldova” ne uimeşte mereu cu inovaţii şi cu oferte generoase, datorită cărora comunicăm mai mult şi mai simplu cu oamenii dragi. Iar Fundaţia „Orange Moldova”, prin evenimentele şi proiectele pe care le desfăşoară, ajută sute de familii în fiecare an.
Datorită companiei „Orange”, Moldova se regăseşte din nou pe lista liderilor la implementarea inovaţiilor. Spre finalul anului 2012, „Orange Moldova” a lansat serviciul 4G. La moment, „Orange” deţine una dintre cele mai bune reţele 3G, iar acum şi reţeaua 4G cu cea mai largă acoperire, care permite utilizarea LTE persoanelor juridice şi fizice. Viteza de până la 100 MB/sec. pentru descărcare şi de 50 MB/sec. pentru încărcare sunt disponibile oricui din cei aproximativ 1 milion de locuitori ai capitalei. Totodată, lansarea IPhone 5 a avut loc la Chişinău pe 14 decembrie, în aceeaşi zi ca şi la Moscova, chiar dacă tehnologia 4G în Rusia încă nu a ajuns. Lista inovaţiilor e completată de primul apel internaţional în calitate HD din lume, efectuat de „Orange Moldova” şi „Orange România”. La 14 septembrie 2012 a fost lansat serviciul „Semnătura mobilă”, iar peste o lună „Orange Moldova” şi „Victoriabank” au lansat serviciul „SMS-banking”, disponibil atât pe teritoriul ţării, cât şi în Roaming.
„Orange Moldova” susţine evenimente şi proiecte din diferite domenii – muzică, sport, film, teatru, educaţie, tehnologie. În plan muzical, a treia ediţie „Orange Music White Night” a dat startul, urmând apoi concursul „Eurovision Song Contest 2012”, Festivalul-Concurs Internaţional „Maria Bieşu” şi câteva concerte cu interpreţi de talie mondială ca Seal şi David Guetta. Surpriza din ajunul sărbătorilor de iarnă a fost concertul lui Dan Bălan şi CD-ul pe care compania l-a oferit tuturor clienţilor săi. Împreună cu alte companii din ţară, „Orange” a susţinut concursul „Burse de Merit 2012” şi toate cele trei ediţii ale iniţiativei „Startup Week-end Moldova”. În 2012, „Orange Moldova”, împreună cu alte 11 ţări, a anunţat participarea la cel mai mare proiect paneuropean de sponsorizare susţinut de grupul Orange, prin care acesta a devenit sponsorul oficial al Campionatului European de Fotbal 2012.
Al patrulea an consecutiv, compania a lansat în preajma monumentului lui Ştefan cel Mare şi Sfânt expoziţia „Une monde en partage”, pentru a prezenta realizările Fundaţiei „Orange Moldova”. În cadrul campaniei SMS „Şi tu poţi fi Moş Crăciun” se colectează fonduri de la clienţi, „Orange” dublând suma. „Vom vizita încă 13 regiuni din ţară, oferind din partea fundaţiei bunuri pentru 100 de familii”, spune Mickael Faure.
Mickael Faure este francez şi lucrează în cadrul companiei „Orange” de mai bine de 14 ani. Anterior, a lucrat în Argentina, Madagascar, Franţa şi Botswana. A venit în Moldova acum doi ani, împreună cu soţia sa, Diana, şi cei trei băieţi ai lor. Strategia lui de management se bazează pe principii democratice, Mickael fiind un manager corect, care apreciază fiecare angajat în parte şi încurajează munca în echipă. Sub conducerea lui, Fundaţia „Orange Moldova” a desfăşurat în acest an 10 proiecte. În plus, compania susţine peste 15 proiecte în domeniul culturii şi sportului şi desfăşoară peste 30 de proiecte de responsabilitate socială.
Compania „Orange Moldova” are peste 2 milioane de utilizatori.
Datorită tehnologiei 4G, lansată de „Orange Moldova” la finalul anului 2012, cei peste 1 milion de locuitori ai capitalei au acces la internet cu viteze aparent ireale: până la 100 MB/sec. pentru descărcare şi cea de 50 MB/sec. pentru încărcare.
Compania a continuat campania SMS „Şi tu poţi fi Moş Crăciun”, vizitând încă 13 regiuni din republică şi oferind din partea Fundaţiei „Orange” bunuri pentru 100 de familii.
источник трафика: VIP magazin
Комментариев нет:
Отправить комментарий