Kamil Yazici
directorul general al companiei „Efes Vitanta Brewery Moldova”
Pentru cel mai mare producător de bere din Republica Moldova, compania „Efes Vitanta Brewery Moldova” (EVBM), anul 2012 a fost plin de evenimente şi noutăţi, printre care noi produse în portofoliu, exportul berii „Chişinău” şi desfăşurarea mai multor proiecte de responsabilitate socială.
Kamil Yazici a preluat funcţia de director general la sfârşitul anului trecut, după ce „EFES Beer Group”, din care face parte şi EVBM, şi „SAB Miller” au încheiat o alianţă strategică, conform căreia „SAB Miller” transferă la „EFES Beer Group” toate afacerile sale din domeniul producerii berii din Rusia şi Ucraina. În acest an se văd deja rezultatele alianţei respective, care s-a dovedit a fi de succes. Un şir întreg de evenimente demonstrează acest lucru. În portofoliul companiei au apărut mai multe branduri premium, ca „Miller”, „Kozel”, „Grolsch” şi a fost lansat un nou produs fără alcool, kvasul „Kvassica”. Berea „Chişinău” a devenit accesibilă mai multor oameni, datorită exporturilor care au fost lansate în acest an în România şi în regiunea transnistreană. Brandul a fost restilizat, iar conform sondajelor notorietatea lui a ajuns la 100%. A fost lansată berea „Chişinău Nefiltrată”, care a întrecut toate aşteptările de vânzări. Brandul internaţional „Efes” acum este disponibil şi la halbă.
Anul acesta compania a iniţiat un proiect pilot de cultivare în Moldova a orzului special pentru producerea berii. În următorii ani, o mare parte din investiţii vor fi direcţionate în dezvoltarea agriculturii moldoveneşti şi posibilitatea de a asigura malţ de bere produs local.
În 2012, compania a organizat mai multe evenimente CSR (responsabilitate socială corporativă), confirmându-şi statutul de lider în acest domeniu. EVBM a realizat un proiect pentru protecţia mediului, iar pe toate ambalajele au fost publicate mesaje de avertizare referitor la consumul excesiv de alcool şi consumul de alcool de către minori. Până anul trecut, EVBM a investit în modernizarea şi dezvoltarea companiei peste 100 de milioane de dolari şi investiţiile continuă. În plus, întreprinderea contribuie semnificativ şi la bugetul Republicii Moldova. Până la încheierea anului 2012, volumul total al taxelor plătite de companie ar trebui să ajungă la 300 de milioane de lei.
Kamil Yazici s-a născut în SUA, unde a rămas până la 20 de ani, când şi-a terminat studiile la universitate. Şi-a început cariera în industria de producere a berii în 2000, în calitate de specialist în finanţe şi resurse umane în cadrul holdingului „Anadolu Group”. Peste trei ani devine specialist în domeniul marketingului în cadrul companiei „Efes Rusia”, iar peste un an, manager pentru dezvoltarea produselor noi. În perioada 2007-2008, a deţinut funcţia de manager pentru logistică, iar în următorii doi ani a activat în funcţia de Supply Chain Director „Efes Rusia”. În 2010, Kamil Yazici a devenit manager pentru dezvoltare al companiei „Efes Rusia”.
„Efes Vitanta Brewery Moldova” a lansat proiectul de cultivare a orzului de bere în Moldova, iniţial pe o suprafaţă de 95 ha.
Până la încheierea anului 2012, volumul total al taxelor plătite de companie va ajunge la 300 de milioane de lei.
Până anul trecut, „Efes Vitanta Brewery Moldova” a investit în modernizarea şi dezvoltarea companiei peste 100 de milioane de dolari şi investiţiile continuă.
источник трафика: VIP magazin
directorul general al companiei „Efes Vitanta Brewery Moldova”
Pentru cel mai mare producător de bere din Republica Moldova, compania „Efes Vitanta Brewery Moldova” (EVBM), anul 2012 a fost plin de evenimente şi noutăţi, printre care noi produse în portofoliu, exportul berii „Chişinău” şi desfăşurarea mai multor proiecte de responsabilitate socială.
Kamil Yazici a preluat funcţia de director general la sfârşitul anului trecut, după ce „EFES Beer Group”, din care face parte şi EVBM, şi „SAB Miller” au încheiat o alianţă strategică, conform căreia „SAB Miller” transferă la „EFES Beer Group” toate afacerile sale din domeniul producerii berii din Rusia şi Ucraina. În acest an se văd deja rezultatele alianţei respective, care s-a dovedit a fi de succes. Un şir întreg de evenimente demonstrează acest lucru. În portofoliul companiei au apărut mai multe branduri premium, ca „Miller”, „Kozel”, „Grolsch” şi a fost lansat un nou produs fără alcool, kvasul „Kvassica”. Berea „Chişinău” a devenit accesibilă mai multor oameni, datorită exporturilor care au fost lansate în acest an în România şi în regiunea transnistreană. Brandul a fost restilizat, iar conform sondajelor notorietatea lui a ajuns la 100%. A fost lansată berea „Chişinău Nefiltrată”, care a întrecut toate aşteptările de vânzări. Brandul internaţional „Efes” acum este disponibil şi la halbă.
Anul acesta compania a iniţiat un proiect pilot de cultivare în Moldova a orzului special pentru producerea berii. În următorii ani, o mare parte din investiţii vor fi direcţionate în dezvoltarea agriculturii moldoveneşti şi posibilitatea de a asigura malţ de bere produs local.
În 2012, compania a organizat mai multe evenimente CSR (responsabilitate socială corporativă), confirmându-şi statutul de lider în acest domeniu. EVBM a realizat un proiect pentru protecţia mediului, iar pe toate ambalajele au fost publicate mesaje de avertizare referitor la consumul excesiv de alcool şi consumul de alcool de către minori. Până anul trecut, EVBM a investit în modernizarea şi dezvoltarea companiei peste 100 de milioane de dolari şi investiţiile continuă. În plus, întreprinderea contribuie semnificativ şi la bugetul Republicii Moldova. Până la încheierea anului 2012, volumul total al taxelor plătite de companie ar trebui să ajungă la 300 de milioane de lei.
Kamil Yazici s-a născut în SUA, unde a rămas până la 20 de ani, când şi-a terminat studiile la universitate. Şi-a început cariera în industria de producere a berii în 2000, în calitate de specialist în finanţe şi resurse umane în cadrul holdingului „Anadolu Group”. Peste trei ani devine specialist în domeniul marketingului în cadrul companiei „Efes Rusia”, iar peste un an, manager pentru dezvoltarea produselor noi. În perioada 2007-2008, a deţinut funcţia de manager pentru logistică, iar în următorii doi ani a activat în funcţia de Supply Chain Director „Efes Rusia”. În 2010, Kamil Yazici a devenit manager pentru dezvoltare al companiei „Efes Rusia”.
„Efes Vitanta Brewery Moldova” a lansat proiectul de cultivare a orzului de bere în Moldova, iniţial pe o suprafaţă de 95 ha.
Până la încheierea anului 2012, volumul total al taxelor plătite de companie va ajunge la 300 de milioane de lei.
Până anul trecut, „Efes Vitanta Brewery Moldova” a investit în modernizarea şi dezvoltarea companiei peste 100 de milioane de dolari şi investiţiile continuă.
источник трафика: VIP magazin
Комментариев нет:
Отправить комментарий